Bewegen


Bewust bewegen voor Vitaliteit
Alle beweeglessen zijn gebaseerd op algemene trainingsleer, waarbij rekening gehouden wordt met fysieke beperkingen, de belastbaarheid en het niveau van de deelnemers.
Er wordt aan conditie, kracht, coördinatie, uithoudingsvermogen en flexibiliteit gewerkt tijdens de lessen.
De oefeningen komen uit verschillende richtingen aerobics, dans- en spelvormen, sportief wandelen, shape, yoga, stretching, Galm en MbvO, aquarobics en waterdans en water-reflexology.
Ik geef allerlei verschillende trainingsvormen waarbij je lekker fit, in conditie soepel krachtig en vitaal blijft.
Afwisseling brengt het plezier. Soms een pure aerobicles, dan weer een circuittraining, de ene keer met ballen, een andere keer een spelvorm.
Ik houd rekening met allerlei fysieke klachten, zere heupen, stijve ruggen, lastige nekken, pijnlijke knieën, enzovoorts.
Persoonlijke Training Bewust Bewegen voor Vitaliteit.

Natuurlijk weten we allemaal dat het belangrijk is om regelmatig te bewegen, oefeningen te doen om het lichaam soepel en sterk te maken.
We weten dat onze lichaamshouding verbetert en pijnklachten verminderen als we trouw zijn aan onze kracht- en rekoefeningen.
Maar toch brengen we de discipline niet op. Hierbij kan persoonlijke training je helpen.
Voor mij staat op de eerste plaats het plezier hebben in het bewegen en trainen op je eigen niveau, dan komt het vanzelf dat je je conditie, je kracht, je flexibiliteit, uithoudingsvermogen, je coördinatie traint.
Ik kan je bijstaan in het opstarten van een trainingsprogramma. Uiteraard in overleg en toegesneden op jou niveau, zet ik een afwisselend trainingsprogramma voor je in elkaar, powerwalk, zwemmen, fietsen, aerobics, fitness, dansen.
We kunnen de eerste paar weken samen trainen zodat jij de discipline (weer) krijgt om te sporten.Heb je interesse?
email naar info@marionslop.nl